stressssssssssssssss

Vardag / Permalink / 0
Har äääntligen köpt dessa efterlängtade träningstights, sååå kär i dem! Love them! 
 
 
Iallafall, igår var jag på Body Balance, min naprapat rekommenderade det så varför inte! Bakade lite kakor osv till Daniels kalas. Idag var jag först på skolan, sen när jag kom hem fortsatte jag att baka, men är klar med det nu så är skönt. Ska snart dra på ett annat pass på IKSU, Core Controll. Hoppas på att det är bra, behöver verkligen komma igång med träningen, tycker det är bra att gå på pass då. 
 
Efter träningspasset måste jag städa och plugga. Har ett hemprov som ska in på fredag, och är verkligen inte klar med det än. Har så mycket att göra nu så känner mig rätt stressad, men aja, det är kul när det är många bollar i luften, sen får jag en paus när jag drar till Teneriffa, vilket jag verkligen ser fram emot!
 
Till top