I fell in love the way you fall asleep; Slowly,and then all at once.

Vardag / Permalink / 0
Hej igen! De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket alls faktiskt. Skola --> Hem --> Sova repeat typ.. Nämen har väll försökt att städa lite och så, sen bakat lite inför pappas 50 års kalas som är till helgen, pretty much it. Kan berätta att jag försov mig idag, så skippar skolan idag då den ända lektionen jag skulle hunnit till är engelska, och där ska vi bara läsa en bok som jag redan snart läst ut så kändes lite smått ovärt.
 
Boken jag läser där är iallafall "The fault in our stars". En sån fruktansvärt bra och fin bok, rekommenderar den verkligen! Det finns även en film om den för den som inte tycker om att läsa. Boken är dock alltid bättre men filmen är väldigt bra den med. Boken är iallafall både komisk, romantisk och en riktig tragedi. Det är lite "a sweet torture" att läsa slutet av boken då det påminner en om smärtan av att förlora någon, i mitt fall Vera. Nu är det andra gången jag läser denna bok, och brukar tycka det är långtråkigt att se/läsa en bok igen, men så är inte fallet med denna bok. Seriöst, LÄS DEN!
 
the fault in our stars, tfios, and okay-bild
Till top