You say i am a dreamer, but i am not the only one

Vardag / Permalink / 0
Hej! I fredags var jag, Vanessa, Liv och Livs kille på paradis badet och åkte. Det var rätt kul faktiskt, råkade göra illa armbågen så har ett rätt stort, fult blåmärke där men whatever. På kvällen skulle jag jobba, var sjukt trött men gick rätt bra ändå. Lördagen så åkte jag först hem, sen åkte jag på "fest" i Vännäs, var väll ok kul ändå. Söndagen spenderades hemma i Vindeln. Badade och tog det lungt. Pluggade också lite inför matteprovet vi hade idag. På måndagen hade vi skola, och efter plugget åkte jag hem och fixade lite med några små saker. Pluggade ännu mer. Idag under tisdagen hade vi matteprov, vilket gick över förväntan, vet att jag minst fick godkänt iallafall (farligt att säga men, haha). Senare idag ska jag vara med Marre, vilket jag tror blir kul. 
 


 
Till top