Umeå Universitet

Vardag / Permalink / 0
Igår var jag som sagt med Marielle vilket var mysigt. Vi lagade god middag och gick på en prommis och pratade om allt och inget. Idag har vi besökt Umeå universitet med skolan och kollat på olika program. De som jag vart lite extra intresserade utav var Civilekonomprogrammet och Läkarprogrammet. Sen kollade jag även på hur det fungerar att studera någon kurs utomlands. Känns verkligen super kul att plugga vidare och ser verkligen fram emot det.
 
Om cirka en timme ska jag sen iväg på ett pass på IKSU, eftersom jag är lite krasslig tänkte kör jag på ett lite lugnare pass (tror jag) som jag tror passar bättre. Efter det ska jag vara med Johanna, vi ska fara och se bio vilket jag tror blir kul. Vi ska se komedin "How to be single" som verkar vara riktigt rolig faktiskt!



Till top