Helgen

Vardag / Permalink / 0
Helgen inledes som sagt med jobb, på lördagen åkte jag hem till Vindeln och tog det bara lungt. På söndagen åkte jag hem till Umeå igen och sen har jag inte gjort så mycket mer. Skönt att komma hem och mysa med alla djur osv, sen är det verkligen lunget själv Vindeln.
 
Idag har jag iallafall handlat min broshas present. Han fyller 20 år på onsdag, så grattis till han i förskott! Sen har jag även handlat lite andra små livsnödvändiga saker och sen hann jag även med att knäcka ryggen. Hade kronisk huvudvärk innan jag knäckte nacken förra gången och det har helt försvunnit. Så till alla som har problem med ryggen eller kroppen i huvudtaget rekommenderar jag verkligen att gå och knäcka till det. Även om det svider i plånboken så är det verkligen så värt det. Haft rätt mycket problem med kroppen, bl.a sne höft, skolios, huvudvärk och haft allmänt ont. Nu är dock iprincip allt borta vilket verkligen underlättar vardagen.
 
 





Till top