Sommar höst vinter och vår, shit där gick ju ett till år

Vardag / Permalink / 0
 Hej! De senaste dagarna har jag mest tagit det lugnt och försökt ta tillvara på de sista lovdagarna. Igår var jag och åt middag med släkten vilket var mysigt. Hade så jäkla ont i nacken dock sen jag ramlade i Kittelfjäll med snowboarden, så åkte in på vårdcentralen och hörde med dem vad jag skulle göra. De skickade vidare mig till röntgen eftersom de trodde jag hade en spricka i nacken, och jag trodde då att det skulle gå väldigt fort eftersom jag inte skulle behöva vänta eftersom jag fick en tid direkt, men där hade jag fel... Det strulade som satan och ingen visste någonting, så det slutade med att jag fick sitta på akuten i 5h för en bedömning som senare resulterade med att jag skulle röntgas som des sas från början.. Vart lite less eftersom fick vänta för att de missförstod varann men aja.. Det var iallafall ingenting så det var skönt. 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt och sett film och läst The fault in our stars. Läste den boken i sommras och den är såååå himla bra. Läste faktiskt ut den på en dag, haha då jäklar är den bra. Ikväll var tanken först att fara ut på krogen men i och med jag fick så ont i nacken blir det bara att vila upp sig.
 
 
 




 
Till top