What defines us is how we rise after falling

Vardag / Permalink / 1
Hej bloggen! Har varit en ganska bra dag idag utan att något speciellt har hänt. Varit på allmänt bra humör och livet rullar på. Det enda som har varit sämre med denna dag då är att jag aldrig lyckades somna.. Det slutade med att jag satt och räknade matte(!?) sådär klockan 1 på natten.. Ingen anning varför, men så var läget! Sen så var det egentligen tänkt att jag och Julia skulle vara med varandra idag, men det vart lite förhinder så vi ska ta det nästa vecka istället. Tror att det blir nog bra ändå:)
 
Ikväll har jag inga speciella planer förutom att jag ska ut och träna. Oklart ännu om det blir gymmet eller en springtur. Har gjort klart det mesta av plugget som går att göra, men har några små saker som jag hade tänkt mig att försöka ta tag i. 
 
 
 
#1 - - Emilia Åkerberg:

Va fin du är!!

Svar: tack så jätte mycket!!:D
Alexandra

Till top