I will follow you into the dark

Vardag / Permalink / 0
Hej bloggisen! Igår så var jag på skolan till att börja med. Gick rätt så bra faktiskt så känns stabilt hitills. När jag kom hem så åkte jag ner till affären och köpte lite naturgodis, så när jag sen kom hem mös jag ner mig framför tvn med mamma. Satt och kollade lite på lägenheter i Umeå också, så det slutade med att jag och mamma tog en spontattripp dit och kollade runt vars de lägenheterna låg osv. Sen tog vi oss en liten springtur runt älven.
 
Idag så var det som sagt också skola. Slutade tidigt både idag och igår så det är väldigt skönt! Iallafall så ska jag och Emelie fara ut och äta idag, sen fara ut och rida lite! Eller tror bara vi ska ut och skritta, men ska bli kul ändå. Alltid kul att bara vara i stallet osv så. Nämen nu hade jag tänkt mig att försöka göra bort lite skolarbete så hade!
 
 
Till top