Sun is shining and so are you

Shopping, Vardag / Permalink / 0
Idag började jag dagen med att gå ut på en super mysig promenad, solen sken och fåglarna kvittrade som aldrig förr. Efter det gjorde jag mig en kopp te och satt och läste min bok ett tag. Passade på att göra bort några ärenden på stan nu när jag var ledig och hade dagen på mig. Nu ikväll såg jag äntligen sista delen på Harry Potter, så nu har även jag sett klart filmerna! Sen åkte jag och handlade lite saker till en smoothie som jag gjorde nu ikväll, sen köpte jag även en bok om nyttiga smoothies, juicer och snacks. Jag är verkligen en gottegris så känns bra att kunna bläddra i den och göra något nyttigt som samtidigt är gott istället för att stoppa i sig glass eller godis. Lite oldschool att köpa bok men tycker det är mysigt och blir mer inspirerad till att faktiskt göra något istället för att bara kolla och sen blir de inget av det. Sen står den fint på bokhyllan, hehe.
 
 
Till top