home is wherever i'm with you

Vardag / Permalink / 0
Hej bloggisen! Igår så efter jag varit hos vera så åkte jag hem med bussen, och när jag väl var hemma så packade jag upp och städade lite lätt, dammsugade huset, plockade bort i rummet osv. Efter ett tag så gjorde jag pannkakor till lunch/middag. När jag ätit klart så tog jag moppen till stallet och red ut med tove. Fixade sen klart i stallet och så. När jag kom hem satt jag och mamma och kollade på flyg till england, mest bara för kul. Oj, så sugen man blir på att resa bort! Drömma kan man ju alltid göra. Efter det så gick jag och la mig för att sova. 
 
Idag så har jag inte hunnit med att göra så mycket. Jag steg upp 10-11 någon gång och åt frukost, sen så har jag inte hunnit med att göra speciellt mycket mer. Ska iallafall upp till stallet, städa och planera lite inför morgondagen idag. 
 
finfina doris!<3
 
Till top