Life is like a roller coaster. You can either scream their is a bump, or you could throw your hands up and enjoy the ride.

Vardag / Permalink / 0
 Hej bloggen! Gårdagen var väldigt rolig. Var som sagt en överraskningsfest för Wille och Filip. Var super kul och träffa alla människor, var ett bra tag sen man träffade de människorna! Dansade även som en galning, haha. De enda tråkiga är väll att jag tappade mobilen som kraschade ganska hårt, så den är tokslut.. Aja, whatever, livet går vidare.
 
Idag ska jag iallafall till mormor och morfar och köra vattenskoter och ha kräftskiva, mums! Efter det ska vi förhoppningsvis fara och kolla på en lägenhet(!!) jätte taggad på det, så hoppas den är fin. Nä, nu måste jag börja göra iordning mig. Au revior!!
 
 
haha, troligtvis jag igår
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top