THAILAND del 1

/ Permalink / 0
ganska sent men har seriöst inte haft tid att lägga in nå bilder..
orkar inte redigera men anyway!
 
försökte verkligen lägga upp alla bilder på en gång men nu ger jag upp, lägger upp mer imorrn!
 
lagomt trötta cheyer nyss kommit fram till hotellet, kan även säga att jag fick typ en chock när jag såh hotellet för det var verkligen otroligt fint!
så otroligt varmt det var å ba helt underbart, var verkligen overkligt!
sängarna
utsikten, de ser ganska trist ut men solen lyser så starkt!
snygg
ge mig en kaka
hej
vackert väder
veraaa<3
kvälls utsikt
ön koh lan
soligt värre nått sånt
 
min vackra vän
vi gjorde lite reklam för trosor
we love trosor
dör
haha, skrattar lika mycket varje gång, det gick inte å spola på toan, HAHAHAH
 
hahhaha
att säga att vi hade otroligt roligt är definetivt inte att överdriva
utsikt från balkongen
utsikt från balkong
utsikt från balkong
en ööööödla
 
jag bjuder på denna vackra bild
 
 
peddoo
 
vackert
åska
åska
natt
 
glada cheyer nått sånt
seriöst världens godaste pizza, yummie!!!
blir seriöst hungrig av att se på pizzan, inte ok
 
 
 
 
rekommenderasssssss starktttttttt
cool_97
frän_97
hotellet
utsikt
utsikt
 
 
 
vera fick inte som hon ville..
solaaaaaaaaaaaaaaaaaa<3
gräsmattaaa
hungrig
fortfarande hungrig
jag tog veras kaka, hon vart sur..
standard
 
 
svett
ett försök att va seriös, vart en flopp
svett<3<3<3<3
smuts
svett<3<3<3<3
booklover_97_cool_villtillbaka_thailand
en av alla tusen pooler som var där
 
lycklig
 
brun nått sånt
en typisk frukost i thailand
 
 
helt okej utsikt!
Till top