Welcome to my house

Vardag / Permalink / 0
Hej! Resan hem gick bra och Kevin va jätte snäll och åkte och hämtade mig på tågstationen sådär sju på morgonen! När jag väl var hemma somnade jag ganska fort eftersom jag bar sov ungefär 3-4h.. Efter det väntade jag på att Ada skulle bli klar så vi kunde dra hem till Vindeln. Väl hemma i lugnet visade jag henne runt i lilla Vindeln och så, det är så sjukt mycket som händer här så;) noot.. Nämen va väldigt skönt att äntligen få komma hem, va rätt länge sen sist så. Det vi gjorde iallafall var att käka tacos, slå lite bollar med brännbollsträet, spela fia med knuff och pingis och lite annat smått och gott, riktigt mysigt faktiskt. 
 
Idag var egentligen tanken att vara med Kevin, men eftersom båda hade så mycket plugg tar vi det någon annan dag istället. Så nu är jag hemma i Vindeln och tar hand om Irina istället. Har som sagt en hel del plugg att ta igen, så det är väll det jag ska göra idag. Ska även försöka klämma in ett träningspass, men får se hur det blir med det.
 


Till top