Häst, mat och kompisar

Vardag / Permalink / 0
Hej igen! Igår morse åkte jag ner till Vindeln och skrittade ut med Marre, alltid lika härligt att prata med henne, bäst är hon! Efter vi fixat allt i stallet tog jag sen bussen hem till Umeå. Sen gjorde jag iordning mig för att senare åka till menyprovningen som var på jobbet. Kul att träffa några arbetskompisar osv, sen käka all god mat de har!! 
 
Idag klev jag upp rätt tidigt och tränade, vart ett rätt kort men intensivt pass. Var ett tag sen jag tränade så vill inte pressa sönder mig det första jag gör. Efter det cyklade jag hem och gjorde iordning mig för att senare åka på Avion med Clara. Vi fikade först på Expresso House, vilket var super gott. Efter det kikade vi runt på lite olika affärer. Vi träffade Frida lite senare, vilket resulterade att vi åkte med henne hem. Var roligt att kika på deras lägenhet. Sen har vi även lite planer inför helgen vilket känns roligt!
 
Till top