The only things we regret are the things we didn't buy

Vardag / Permalink / 0
Hej! Dagen har flytit på rätt bra faktiskt. Körde till skolan så fick lite extra tid att plugga på morgonen innan jag kom till skolan. Hade iallafall bara två lektioner så det var skönt. Efter skolan så skjutsade jag först hem Vanessa, sen så körde jag till Vindeln för att hämta upp mamma för att senare åka hem till Umeå, vart lite körande idag ändå..haha. 
 
Jag och mamma körde iallafall upp till Ersboda i jakt på gymskor till mig. När vi letade såg jag världens snyggaste löparbyxor, vart såååå käär! Köpte de inte men tror jag måste göra de, haha. Brukar inte tycka mönstrade springbyxor är snygga, men har faktiskt fått upp ögonen för de! Nämen tillbaka till skorna. Hittade mig ett par svart/grå/vita som följde med hem. De vart ett par Nike Dual Fusion, skulle passa såååå bra till springbyxorna, så nu måste jag bara köpa de, hehe;)
 
 



Till top