I made those mistakes maybe once or twice, by once or twice I mean maybe a couple of hundred times

Vardag / Permalink / 0
 
Hej bloggen! I torsdags bjöd jag Vanessa och Liv på middag i lägenheten. Gjorde lax och wokk som vart rätt gott faktiskt. Efter det följde jag med Liv hem och sov över där. På fredagen var det först skola som gällde, sen åkte jag hem tidigare och städade lite hemma. När jag kom hem var jag med Marielle vilket var jätte kul. Så länge sen jag var med henne. Vi såg pratade om lite allt möjligt och köpte godis och chips som vi senare tryckte framför en serie. Sen var vi även ute på en promenad och var ute och körde lite.
 
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Körde nyss till Vindeln, men funderar på att åka in till stan igen, haha värt.. Nämen får helt enkelt se, kvällen är fortfarande ung.
 
En bild från min och marres super goda brunch, mmm!
 
Till top