Det var ett tag sen

Vardag / Permalink / 0
Hej igen bloggisen! Det var ett tag sen jag uppdaterade sidan känner jag. Ska iallafall försöka mig på att börja blogga igen. 
Iallafall så kan jag berätta vad jag har gjort idag. Jag var i stan igår så sov över hos farmor och farfar, matte sov dessutom också där. Jag började sent idag så tog det senare tåget till skolan, kan berätta att det var väldigt skönt med en liten sovmorgon. Hade bara en lektion idag för att jag skulle hem och fara på veras gravsättning. Kan fortfarande inte förstå vad som har hänt, även fast det har börjat sjunka in lite grann. Arnbergs familj, Julia, Amanda och såklart jag och mamma åkte på vejos och fikade ett tag. Det var väldigt skönt att bara prata av sig ett tag. 
 
Efter det så har jag verkligen inte gjort någonting. Har googlat och inhandlat ett "tvättbalsam" eftersom jag har tänkt att börja med den så kallade balsammetoden. Ska skriva lite mer om det senare hade jag tänkt.
Ska snart till Porter iallafall, hon ska vila idag så ska bara dit för att mocka osv. 
 
hadeeeee!
 
 
 
Till top