@veras place

Vardag / Permalink / 0
Amen tjena bloggen! Igår så börjades dagen med att jag och mamma åkte till stallet och släppte ut hästarna, sen så red jag porran och fixade allt i stallet. Efter det var det bara att fara hem och göra iordning sig för att fara vidare till stan. Jag och mamma började med att träffa hennes kompis på en resturang för att äta lunch. Efter det så gick jag runt och köpte lite smått och gott, eller det jag egentligen verkligen skulle köpa som var själva anledningen att jag åkte ner till stanglömde jag såklart att köpa.. Attans! Nämen efter vi varit där ett tag mötte jag upp vera och då åkte vi på lite olika ställen med mamma och senare drog vi hem till vera. Det var verkligen hur länge sen som helst jag var här så det känns bra att äntligen vara här! Iallafall så gjorde vi lite allt möjligt. Vi fulade oss som vanligt, gjorde kladdkaka, gick ut på en promenad och pratade, fixade hennes hår osv. Alltid lika trevligt att vara med henne! 
 
Idag har vi inte gjort så mycket. Vi steg upp vid tio någon gång och käkade frulle osv. Sen har vi legat och degat sen dess, haha typical typ. Aja, nu tror jag att jag ska fixa hennes hår, så skriver mer senare, puss hej!
 
fina vänn!
 
Till top