åmsele vandals

Vardag / Permalink / 0
Men hej igen! Har haft en jätte mysig helg i Åmsele och det har gått bara bra med att ha med sig porran! När vi skulle fara så vart porran å brago så ledsen att de skulle skiljas så de bara stog och skrek efter varandra, hihi sötisar. Iallafall så åkte vi till åmsele direkt porran och mamma hade kommit hem, porran hade fått massage eller vad det nu heter på sörgården så det kändes bra eller vad man ska säga. Iallafall så kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde då, kom ju dit ganska sent så tror inte vi gjorde nått speciellt. I lördags så krattade vi en massa löv, och så drygt det vart, haha. Nämen vi tog lite kort och sen gick jag, vickan och matte ute en promenad med hästar och det gick iallafall bra. Sen på kvällen så for vi till ul och umgicks med linda och elina och det var väldigt trevligt. Vi pratade mest och kastade fotboll och dansade lite smått, haha. Iallafall när vi cyklade hem så tog vi på porter sitt täcke sen såg vi lite film och sen somnade vi. Idag så började jag och matte med att gå en promenad med hästarna och sen så åkte vi hem till vindeln. Nu har vi bakat och ätit taccos osv. Nä, nu hade jag tänkt mig att gå och vara lite social, tjaooooo!!!
 
hade tänkt att visa er en massa bilder men datorn vill inte sammarbeta... aja, får visa er det nån annan gång!
Till top