vi drar dit palmerna bor

/ Permalink / 0
Dag 1.
ja, jag är då Alexandra och jag har 2 hästar som ja tävlar på, sen håller jag också på med innebandy.
renforsskolan heter min skola (inte för att vi är på skolan för de är mögel där men ändå) och jag går i 9c.
Jag bor i vindeln och har en mam å pap å en broder.
btw, är jag i thailand nu, woopwoop :]
 
 
Dag 1. Lite info om dig
Dag 2. En bild på dig när du var liten
Dag 3. Bild på ditt husdjur
Dag 4. Din förebild
Dag 5. Ditt drömyrke
Dag 6. Dina kompisar
Dag 7. Fem saker jag vill göra innan jag dör
Dag 8. Favorit djur
Dag 9. Bild på dina favorit kläder
Dag 10. Vilka bloggar läser du
Dag 11. Vem är din idol inom musik
Dag 12. Favorit låt
Dag 13. Vilket datum fyller du år
Dag 14. Din facebook profilbild som fått flest likes
Dag 15. Dina favorit intressen
Dag 16. Favorit tv program
Dag 17. Vad är det roligaste du gjort i hela ditt liv
Dag 18. Vad fotar du med
Dag 19. En bild på dig och en kompis
Dag 20. Din högsta dröm är...
 
Till top